tirsdag 5. februar 2013

Neglelakkane mine


Eg har ikkje noko godt system for oppbevaring av neglelakk, og fram til eg frå tak i den perfekte oppbevaringa (nei, ikkje Helmer frå IKEA) har eg lakkane mine i skoeske (Eg har for øvrig like mange sko som lakkar, ca. 150 stykk, altså 70 par.). Ei foreløpig oversikt over lakkane mine finn du for øvrig her.

For å ha oversikta over korleis lakkane mine ser ut brukar eg neglepinner (=swatchicles) frå ebay som eg hektar på ei lang kjede. Om du er interessert, søk på "nail art tips", eg har mine i fargen natural white med litt bua, ikkje rett, tupp. Etterkvart som eg får fleire og fleire lakkar, det dukker stadig opp nye i Posten, tenker eg å splitte dei opp i mindre kjede sortert etter fargar. Per i dag ser det slik ut, og de skjønner vel kva som er tanken bak, sjølv om fargane ikkje synast så godt på bilete.
Korleis sorterar du swatchene dine? Hjul, neglepinner etc.?

I keep my varnishes organised by using swatchicles on a chain, it makes it easy to add new swaches or rearrange them. I buy my swatchicles on ebay, just search for false nail art tips.
How do you store your swatches?

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------