torsdag 12. september 2013

Orly - Rose Pixel



Orly Rose Pixel
Jepp, eg er heilt på teksturlakk-bølga framleis, håper ikkje de er lei enno. I dag har eg Orly Rose Pixel, som er ein rosa-tona lys beige teksturlakk. Lakken består av ein slags metallisk(?) base med skimmerpartikler og litt større glitter - alt i same sølv-rosa-beige farge. Fargen er litt lysare enn huda mi, og eg synast han ser veldig delikat og elegant ut på neglane, samtidig som han glitrar som berre det. Eg har skjønt at andre synast Rose Pixel er kjedeleg, men eg elsker slike nøytrale lakkar med "noko attåt". Denne har blitt ein ny favoritt. Er han ikke lekker?

Lakken dekker fint med berre eit lag, sjølv om ein sikkert kan bruke to for bileta si skuld. Eg har eitt lag Rose Pixel på bileta, openbert utan overlakk. Han tørker saaaaakte, så det er lurt å ha god tid når du lakkar - eg måtte lakke om to av neglane etter å skulle ta på meg sko over ein halvtime etter at eg lakka neglane. Elles så må eg berre kommentere kor utruleg stygg flaska er, blå gummikork - virkeleg?!?

Orly Rose Pixel, a pink toned silvery beige textured varnish. This is exactly my cup of tea, neutral with a twist - and a one-coater. Unfortunately, it does dry very slowly.

5 kommentarer :

  1. Känns lite som ett nude-texturlack, väldigt elegant och klädsamt skulle jag säga.

    Angående torktiden, har hört att vissa använder typ "drip dry", eller andra märken som är något man droppar på och som gör att lack torkar snabbare. SV/poshe är ju snabbare till vanliga lack, men just dropparna ska vara som "vatten" och lämnar ingen yta och ska därför fungera till just texturlacken. Har du testat det?

    Och JA, korken? Känns lite billigt. Jag gillar dock att de är lite ergonomiska och i gummi, däremot det Orly jag har, har en neutral grå kork om jag inte missminner mig.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hmmm, kanskje eg skal plukke opp ein sånn "drip-dry"-sak neste gong eg er innom eit parfymeri.
      Eg har alltid trudd at dei var nesten som ein vanleg overlakk, med glatt overflate. Dersom dei får lakkane til å tørke fortare samtidig som dei ikkje øydelegg yta på teksturlakkane mine, hadde det vært heilt supert. Takk for tips og påminning.

      Slett
  2. MANJANA?? NÅ FÅR DU PELLE DEG PÅ FORMUET FRØKEN!! JEG SAVNER DEG, HILSEN KAMILLA!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, Kamilla. Eg forsvann frå forumet etter eit par episoder med Heidi kor eg blei sensurert/blokkert for å skape "negativ stemning med sure kommentarer". Det synast eg blei for dumt, så då droppa eg heile forumet. Det var ikkje stalkertendensane dina, altså...

      Slett
  3. Oj ser jättehärligt ut :)
    Korken kunde verkligen ha varit snyggare dock. De lack jag har från Orly har en grå gummi kork och jag tycker det passar dem :)
    Jag håller med Gelic... rekommenderar också Drip Dry :)
    xx

    SvarSlett

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------