fredag 31. mai 2013

Holofredag: Depend - Plum


Depend Plum, i sola
Depend - #2030 Plum er frå fjorårets holo-kolleksjon, som var ein fantastisk kolleksjon. Det er ikkje så ofte butikkmerke kjem med holografiske lakker, men desse var altså tilgjengelege i norske SparKjøp-butikkar (sic!). Dei kosta 50 kr stykke, og eg veit at det framleis finnast nokre butikkar som har dei inne - løp og kjøp. Eg har allerede hamstra eit par av favorittane.

Depend Plum er ein kald rosalilla, holografisk lakk med fine, ganske lineære regnboger (den holografiske effekta er meir lineær i røynda enn på bileta mine, sjå bilete under). Fargen er definitivt mest rosa, eg lurer på kva dei tenkte på med Plum-namnet... Lakken dekker dessverre ikkje spesielt godt, så om du vil ha han dekkande utan å bruke opp heile den lille flaska, tilrår eg å legge han over ein annan lakk. Eg var ute etter ein litt gjennomskinneleg effekt, så for meg holdt det med to lag. Då er dog neglelinja synleg, for dei som bryr seg om sånt. Eg synast det er sommarleg og fint med sheer'e lakkar, men kvar sin smak.

Bonusbilete: Eit gammalt blitz-bilete eg fann av han, med eitt lag Plum over ein eller annan rosa lakk. Det var finare sånn, kanskje?



Depend Plum, a blue-toned pink holografic varnish from Depend's holo collection from last year. It is a bit sheer, but I do like the effect on my nails, even though (or because of?) the visible nail line. Pretty in pink!


4 kommentarer :

  1. Svar
    1. Takk. Eg synast dei blir så uklare i sola for tida, men det betrar seg nok når eg får det nye Canon-kameraet mitt snart.

      Slett
  2. Otroligt härligt lack :)
    Måste också ge dig beröm för jättefina bilder :)
    Du har en jättehärlig blogg :)
    Kram

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, det var veldig snilt sagt. Bileta var eg ikkje supernøgd med, men eg jobber med saken.
      Eg har aldri høyrt om bloggen din før, men skal ta meg ein kikk innom etterpå. Gøy å bli kjent med nye bloggarar (takk, Gelic!).

      Slett

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------