fredag 18. januar 2013

Holofredag, eller gå-med-festnegler-på-jobb-fredag

OPI Ink, H&M Jo is in the house, INM Northern Lights Hologram Silver
OPI Ink var begynt å bli slitt på tuppane, så eg tenkte å forsøke meg med glitter på tuppane for å skjule det litt, og i same omgang delta på holofredag (kor diverse bloggarar bruker/poster bilete av holografiske lakkar på ein fredag). Så eg satte i gong med glitter og stas, før eg plutseleg fann ut at dette ikkje akkurat var veldig jobbvennleg. Heldigvis er ikkje jobben min spesielt nøye på kleskode, eg skulle ikkje på nokre viktige møte, og det er jo casual friday, som eg i anledninga døypte om til gå-med-festnegler-på-jobb-fredag.

Eg har brukt OPI Ink med H&M Jo is in the house (holografisk glitter) svampa på tuppane, og INM Northern Lights Hologram Silver Top Coat (overlakk med holografisk skimmer) over heile til slutt. Faktisk blei eg veldig nøgd med resultatet, og eg har sitti og sett på dei glitrande og glimrande neglane mine i heile dag. Her er nokre bilete, men ingen klarte å fange hologlittergalskapen eg hadde på neglane.

 An, in my humble opinion, awesome, but not at all work-appropriate manicure that I wore on this Friday. I sponged H&M Jo is in the house over OPI Ink and used INM Northern Lights Hologram Silver Top Coat as a top coat.

Med blitz

Med blitz

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------