tirsdag 25. desember 2012

Catrice - Steel my heart


Catrice Steel my heart, med blitz

Uklart bilete, slik ein ser glitteret betre

I dagslys, utan sol eller blitz

Steel my heart frå Catrice er ein mørk gråbrun lakk med mangefarga glitter i mellom anna blått, turkis og gull. Eigentleg minner fargene litt om den ikkje-holografiske versjonen av OPI My private jet, altså brun med svakt holografisk turkist glitter. Det som er spesielt med Steel my heart er teksturen på yta. Han blir matt og kornete. Hmm... Catrice kaller det "brushed metal effect", eg kaller det sært. Eg tok eindel bilete så de skulle få sjå yta ordentleg.

Strengt tatt synast eg det såg litt skittent ut, og lakken gjer seg etter mi meining best med blank overlakk, sjå til dømes Love.Varnish.. sine bilete. Tja, eg blei ikkje heilt nøgd med denne, kanskje eg liker han betre neste gong? Men eg skulle ønske eg hadde kjøpt den lysegrå "systra" Steel my soul, han såg mykje lekrare ut. Kva synast de, var yta stilig eller snål?

Steel my heart from Catrice is a dark taupe with multi-coloured glitter, particularly blue, turquoise and golden glitter. The finish is matte and rather gritty, and it is not my cup of tea. What do you think?

Steel my heart, i dagslys
 Steel my heart, med blitz 

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------