mandag 31. desember 2012

Favorittlakkar 2012

No har jo ikkje eg blogga så mykje enno, men eg har jo skaffa meg eit par lakkar i år, og nokre av dei liker eg betre enn andre. Nokre av lakkane har eg kjøpt i år og nokre har eg hatt i årevis, men summa summarum er dette det 10 lakkane eg har vært mest glad i i 2012. Det er heilt umogleg å rangere dei internt, så lista får bli unummerert. Det blir gøy å samanlikne lista med neste års liste, då har eg forhåpentleg fått tatt bilete av alle saman (og lista er truleg endra en god del). 

Favorittlakkane mine frå 2012:










Og til slutt Jade - Magia Negra, som eg ikkje har fått tatt bilete av enno. Eg har faktisk tenkt til å bruke Magie Negra i kveld, på nyttårsaften, så bilete kjem truleg om ikkje lenge. Men sidan eg er heime med familien no, får eg ikkje redigert bileta før om eit par dager.

Eg har sett litt på andres lister, og det er truleg at vi er mange som har vært begeistra for både Layla-lakkane og OPIs Germany-kolleksjon. Er det noko eg har gløymt? Dersom du har laga ei eigen liste på bliggen din, hadde det vært gøy å sjå ho, legg gjerne att lenke til lista di.

Here's a unsorted list of my favorite nail varnishes in 2012, some old favorites and some released in 2012. Do you have your own list? Please post a link in the comments, I love reading this kind of lists.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------