lørdag 15. desember 2012

Vinternatt-negler


China Claze First Mate og H&M Confetti kisses



No om dagen er det jo faktisk vinterstemning her i Bergen, og eg feirar med ein vinternattinspirert manikyr. Eg har ganske enkelt brukt China Glaze First Mate med eitt lag H&M Confetti Kisses over. Confetti Kisses kjøpte eg faktisk for 10 kr på H&M ein gong, og eg er kjempenøgd med han. Han gir masse glitter med berre eit lag, og tørkar ganske så kjapt. First Mate er eg ikkje så veldig begeistra for, fargen var altfor dus og med for mykje grønskjær for min smak. Det hadde sikkert vært penare med Barry M Indigo eller ein annan djup blå eller indigo, litt meir vinternatt-kjensle. Men han var enkel å legge og eg trengte berre eitt lag.

Winter night inspired manicure using  China Glaze First Mate and H&M Confetti Kisses

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------