onsdag 5. desember 2012

China Claze - Side Saddle


China Glaze Side Saddle


Endelig ein lakk som ikkje er OPI! Det har blitt vel mykje OPI i det siste, men no har eg også fleire China Glaze-lakkar å vise dykk. China Glaze er eit av favorittmerka mine, og eg er mykje meir glad i den tynne, stive kosten til CG enn den tjukke, mjuke kosten til OPI.

China Glaze Side Saddle kom ut som ein del av den legendariske Rodeo Diva-kolleksjonen til China Glaze i 2008. Eg visste en måtte ha denne lakken det augeblikket eg såg han. Side Saddle er ein aubergine-farga lakk med burgunder (?), rosa og gullfarga skimmer, og han er absolutt perfekt. Det er mykje raudt i basefargen, og i noko lys ser lakken brun eller burgunder ut, men han er altså aubergine-farga. Då eg fekk flaska i posten, var eg litt skuffa fordi han såg så brun ut, men heldigvis viste lakken seg frå si beste side på neglane. Vakkert, vakkert, vakkert - sjå korleis han gløder! Etter OPI Every month is Octoberfest, er dette årets haustlakk for min del.


  
China Glaze Side Saddle
Lakken er litt tyntflytande, og eg grisa litt på neglbanda då eg lakka med han - det er visstnok typisk for RD-kolleksjonen. Men han dekka fint på to lette strøk, så lenge ein er obs på å ikkje dra med seg laget under når ein lakkar lag nr. to. På bileta brukte eg to lag Side Saddle med eit lag Seche Vite overlakk.

Har du denne eller andre frå Rodeo Diva-kolleksjonen? Kva synast du?



Although I was a bit disappointed when I first saw the bottle, China Glaze Side Saddle from the legendary  Rodeo Diva collection really impressed me. The egg-plant coloured base with golden shimmer is purely perfect. This is one of my autumn favorites!




Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------