lørdag 22. september 2012

Deborah Lippmann - Lady sings the blues

Det er ikkje akkurat ein ny lakk eg skal vise her, men eg har nett fått han og har lyst til å vise han fram for heile verda - for han er så fin! Lady sings the blues er ein glitterlakk med små glitterpartiklar og litt større heksagonale glitter i ein mørk kongeblå baselakk. Eg er ikkje heilt sikker på om noko av glitteret er blått, eller om det kun er sølvglitter som ser blått ut på grunn av basen, men vakkert er det uansett.

Lakken er enkel å legge, og glitteret legg seg fint og jamnt på neglen med berre eitt lag. Dog treng ein minst eitt lag med overlakk for at lakken skal bli jamn, helst to. På bilete har eg eitt lag av Lady sings the blues over eit lag A-England Camelot, og to lag Seche Vite Dry Fast Top Coat (heretter berre kalt Seche Vite).

Dagslys, utan blitz.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------