lørdag 22. september 2012

Mitt nye blogg- og arkivprosjekt

Ja, då var det klart for endå ein neglelakkblogg. Det er detfinitivt ikkje noko verda treng, og eg tvilar på at eg korkje vil eller kan bli nokon toppbloggar eller nummer 1 inspirasjonskjelde til spennande design og nye kolleksjonar. Men eg vil forsøke for min eigen del å lage eit arkiv over lakkane eg har, kva eg liker, kva eg synast er fantastisk, kva som er for dyrt, for billig(?), for dårleg kvalitet etc. Og kanskje er det også andre som har glede av det eg skriv, det vil eg sette stor pris på.

Foreløpig har eg berre eit generisk blogspot-design, men det skal eg nok endre på etterkvart. Bileta mine er nok ikkje verdas beste, men eg forsøker så godt eg kan. Og ja, bloggnamnet er litt pretensiøst, men kva elles er det vi siktar etter enn pene negler? De får sjå på tittelen som normativ, ikkje deskriptiv - i alle fall ikkje enno.

Vegen blir til når ein går, og eg startar no.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------