onsdag 1. mai 2013

OPI - What wizardry is this?

Eg har allerede kjøpt OPI Lights of Emerald city frå OPIs Wizard of Oz-kolleksjon, og her er den andre lakken eg har frå den kolleksjonen: What wizardry is this?


OPI What wizardry is this?

OPI What wizardry is this? er ein mørk bronsefarga lakk med såkalt Liquid Sand-tekstur, det vil seie at han tørkar til ei ru, sandaktig overflate. Eg har allerede eit par lakkar med liknande overflate, og har ikkje noko imot at yta ikkje blir glatt (som eg veit at mange andre bryr seg om).  What wizardry is this? er ikkje ruglete på grunn av glitter, slik som Zoya Dahlia og Chyna, han er i staden matt/ru, som sandpapir. Men sjølv om han ikkje inneheld glitter på same måte som Zoya-lakkane, gnistrar han fantastisk flott i sola.

Basefargen er mørkebrun, medan "sanda" er gylden bronse-farga. Eg var litt bekymra med tanke på fargen, som av mange blir beskrivi som bæsjebrun (beklagar språket), men personleg synast eg at det var alt for mykje bronsefarge i lakken til å få slike assosiasjonar - heldigvis. I dagslys ser han brungrå ut, medan han er meir "ekte bronse" i sola. Eg synast fargen var flott, eg!

OPI What wizardry is this? is a bronze-y brown matte textured varnish from this years Wizard of Oz-collection. I like the texture varnishes, and this one is no exception. 

Ok, endå eit bilete. Sjå kor fint han glitrar i sola!

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------