søndag 28. april 2013

Superenkelt teip-design

Tippane på China Glaze Gussied up green blei ganske stygge alt etter ein dag, så eg tenkte å pynte litt på dei slik at eg kunne bruke lakken nokre fleire dagar. Det eg gjorde var å ta ein tynn teipbit frå ein manikyrteip-rull (slik som dette) og la over negletippane i kryss. Deretter la eg eit lag Color Club Worth the risque på tippane (eg eig dessverre den lite holografiske versjonen), og så fjerna eg teipen. Superenkelt, og eit lekkert alternativ til vanleg fransk manikyr.

Kva synast de? Blei det stilig, eller berre rart?


I made a super easy tape manicure, using China Glaze Gussied up green, Color Club Worth the risque and striping tape. A funky take on the regular French manicure.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------