tirsdag 27. november 2012

OPI - Lucerne-tainly look marvelous

OPI Lucerne-tainly look marvelous, med blitz

OPI Lucerne-tainly look marvelous var ein av dei første lakkane eg fekk virkeleg dilla på, og eg er framleis veldig, veldig glad i han. Han var ein del av Swiss collection som kom ut for eit par år sida (for dei som ikkje veit det, så er Lucerne ein nydeleg alpeby circa midt i Sveits). Lucerne-tainly look marvelous er ein mørk, sølvfarga folielakk med mikroskimmer i rosa, grønt og sølv. Sjølv om det rosa og grøne ikkje er særleg framtredande på neglen, gjev det lakken ein tydeleg kald tone samanlikna med liknande lakkar som OPI Number one nemesis. Eg skal få lagt ut samanlikning av dei to lakkane i løpet av dei nærmaste dagane.

OPI LUcerne-tainly look marvelous, i lampelys

Lakken er lett og legge, og han dekker fint med to tynne lag. Han er så ekstremt skinnande og fin at det var vanskeleg å ta gode bilete. Fargemessig er han nok likast seg sjølv på blitzbilete, men ein ser skimmeret best på det nederste utan blitz. På bileta ser ikkje lakken heilt opak ut, men det kan ein ikkje sjå i røynda. Yta er ganske glatt og fint til ein lakk med så mykje skimmer, men eg foretrekk likevel å avslutte med Seche Vite.

OPI Lucerne-tainly look marvelous is a dark silver foil with pink, green and silver shimmer. This is one of the varnishes I first fell in love it. The foil effect is truly marvelous, and it applies smoothly. Pretty! I will show you some comparisons with OPI Number one nemesis in a few days.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------