torsdag 29. november 2012

OPI - Tomorrow never dies

 OPI Tomorrow never dies, utan blitz (jada, eg veit at det er ekstremt redigert, men fargen er 100% rett gjengitt)

OPI Tomorrow never dies er den andre (og siste) lakken eg kjøpte frå Skyfall/James Bond-kolleksjonen, Skyfall var den første eg viste fram. Tomorrow never dies er ein blålilla skimmerlakk med nestan metallisk effekt. Fargen varierar i kva lys du ser han i. I dagslys ser han skikkeleg knallblå ut, men innandørs kjem dei djupe lillatonane klart fram. Dette er ein må-stirre-på-neglane-heile-dagen-fordi-dei-er-så-vakre-lakk. Korkje blå eller kalde lillatonar er farger eg vanlegvis brukar, men denne kjem til å bli ein slager i haust. Kanskje han blir årets julebordlakk?

Tomorrow never dies er som sagt metallisk eller frost-aktig, men heilt utan dei sedvanlege stripene. Yta blir heilt strøken, nett som emalje (sjå bilete utan blitz). Han er litt tyntflytande, så ein må fikse neglebanda etter lakkering, men han legg seg heilt jamnt og dekker med to strøk. Perfeksjon!

(For litt betre bilete enn mine, anbefalar eg til dømes Lucy's stash eller Susy in Color). Denne lakken fortener supre bilete!)

OPI Tomorrow never dies, med blitz

OPI Tomorrow never dies from the James Bond-collection is an awesome blue-toned purple (purple-toned blue) with enamal-like finish. LOVE!

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------