tirsdag 20. november 2012

Pakke i posten

F.v. øvre rekke: Color Club Wild at heart, China Glaze Man Hunt, OPI Every month is Octoberfest (back-up), OPI Tomorrow never dies, China Glaze Short&Sassy
F.v. nedre rekke: China Glaze Snow globe, China Glaze Side-Saddle, OPI Skyfall og OPI My very first Knockwurst.

Eg har gått og gleda meg lenge, og no har pakka endeleg kommi. Ni fine lakkar frå Nailsupplies, og det blir så gøy å swatche alle saman. Dessverre ventar eg også på lakkpinner (nail art tip sticks) frå Ebay, så eg får ikkje vist alle fram enno, men eg skal prøve ein og ein, og poste dei her på bloggen litt etter kvart.  Eg er for lat og/eller gjerrig til å lakke neglane med alle saman kun for bileta si skuld, hihi! Nokon som har ønsker om kven eg skal byrje med?

Finally, the nine new nail varnishes I ordered some time ago from Nailsupplies arrived. I cannot wait to try them on! Anyone in particular you wish to see swatched first?

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------