søndag 10. mars 2013

Layla Coral Glam vs. MUS Madeleine

F.v. Layla Coral Glam og MUS Madeleine
Eg sa jo at eg skulle samanlikne Layla Coral Glam og MUS Madeleine, og for ein gong skuld har eg faktisk gjort det ganske kjapt. Men det blei jammen ikkje lett å sjå kor like dei er, for Madeleine er så holografisk at ein ser ikkje grunnfargen, berre regnbogen. Så eg legg ved to bilete av lakkane på neglane, slik at ein betre ser skilnadene.

Madeleine er tydeleg meir holografisk, og effekta er meir lineær enn Coral Glam. Fargen på lakkane er også ulik; Madeleine er kaldare, meir beige-rosa, medan Coral Glam er, ikkje overraskande, meir varm korallrosa. Personleg synast eg Madeleine kler min hudtone mykje betre enn Coral Glam, og han dekker også på eitt lag mindre. Sjølv om Coral Glam er lettare å legge, så er Madeleine definitivt favoritten. Eg har allerede kjøpt inn ein å ha i bakhand, og han kostar ca. 130 kr i MakeUpStore-butikkane.

Comparison of Layla Coral Glam and MUS Madeleine. Of the two, Madeleine is my definite favorite.

Layla Coral Glam
MUS Madeleine

2 kommentarer :

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------