mandag 4. mars 2013

Nesten nakne neglar: No. 7 - Practically perfect


No. 7 - Practically perfect

Det er ikkje ofte eg ber nakne negler, og om eg gjer det, juksar eg ofte litt og brukar ein lys jelly-lakk for å skjule at neglane mine er litt misfarga av alle dei mørke lakkane eg brukar til dagleg.

Her har eg No. 7 Practically perfect frå Boots apotek. Det er ein lys beige jelly-lakk, og han treng maaaaange lag for å dekke ordentleg. Men stort sett vil ein jo berre ha ei mjuk, halv-opak effekt, og då treng ein ikkje like mange lag. På bilete har eg fire lag. Han legg seg veldig fint og ikkje skjoldete i det heile. Men eg synast ikkje neglane blir så fine med mange lag lakk, dei blir litt tjukke, litt som akrylnegler. Nei takk!

Eg tenker å erstatte han med ein av jellyane frå OPIs NYC Ballet-kolleksjon som ikkje treng like mange lag, truleg den lyse, beige Barre My Soul eller den rosa-tona You Callin' Me A Lyre? Beigefargen på Practically pefect får neglane mine til å sjå bittelitt oransje ut, så eg lurer på å velge You Callin' Me A Lyre?. Nokre forslag?

Ver vennleg å oversjå den forferdelege langfingerneglen min, eg klarte å komme borti den blå ullgenseren min før han hadde tørka, så han er full av små, blå fjon. Eg var på veg ut døra, så eg rakk ikkje å lakke om att. Jaja...

Something quite unusual on my nails: a sheer, nude jelly. This is No. 7 Practically perfect from Boots. The application is flawless, but I needed 4 coats to build up the coverage on the photos above, and it is still not near being opaque. I will probably buy one of the OPI NYC Ballet-varnishes to replace this one. 

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------