lørdag 13. april 2013

China Glaze - Up all night

Det har blitt litt dårleg med blogging i det siste, men eg har utruleg mykje å gjera på jobb om dagen, og etter tolv timar på jobb orkar eg ikkje sette meg ned med bileteredigering og innleggsskriving. Men no er det endeleg helg og tid for avslapping, fotball, vin og neglelakk!


China Glaze Up all night
I dag har eg på Up all night frå China Glaze,  ein mørk kongeblå skimmerlakk. Lakken mørknar mot kantane, noko eg synast er fantastisk fint og gjev skikkeleg dybde til fargen. Sjå korleis han nesten gløder (i den grad det kan gløde blått). I skuggen ser han nesten svart ut, men berre nesten.

Han er superlett å legge, og eg har brukt to lag pluss overlakk på bileta mine. Eg tok bileta tredje dagen (tre dager med same farge!), så han er litt slitt på tuppane, men det er ikkje påtakeleg når ein ser neglane i levande live. Kva synast de om fargen? Blått har aldri vært heilt meg, men eg liker det betre og betre med tida.

China Glaze Up all night, a pretty dark royal blue shimmer. I love the depth of this one. 
Please ignore the tip wear, I took the photos after wearing it for three days.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------