lørdag 6. april 2013

Darling Diva - Space Beetle

Darling Diva Space Beetle over A England Camelot

Uff, no er det lenge sia eg har fått vist dykk noko nytt. Eg har vært på påskeferie, og etter at eg kom hjem har det vært jobbing, jobbing, jobbing, men no er det endeleg (heldigvis) helg. Dette innlegget skulle eg eigentleg fått lagt ut i går i anledning holofredag, men eg var så sliten etter jobb at det blei hololaurdag i staden.

Darling Diva Space Beetle er ein multikrom, holografisk lakk som er nesten umogleg å beskrive. Basefargen er lys grågrøn med skimmer som skiftar mellom grønt-gult-oransje-koppar-raudt-rosa. I tillegg er han holografisk, det synast best i sola eller i kunstig innelys. Kanskje ikkje overraskande er det veldig vanskeleg å ta gode bilete av han, og det er heilt umogeleg å få fanga alle fasettane. Men om ein tenker seg fargen på ein bille i sola, er det kanskje det nærmaste ein kjem?

Effekta er litt lik A England-lakkane som er både duokrome og holografiske (Dragon (grøn/bronse), Ascalon (grøn/lilla)), men der er det lakken, ikkje skimmeret som er duokrom, og den holografiske effekta er meir spredt.

Eg har brukt eitt lag Space Beetle over A England Camelot, og synast det blei veldig fint. Men eg skal prøve han over ein lys grå lakk seinare, det trur eg blir minst like lekkert.

Darling Diva Space Beetle, a light green multicrome and holographic polish.

I sola



I skuggen (grusomme bilete, men ein ser i alle fall fargeskiftningane.)



I sola
 

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------