onsdag 24. oktober 2012

Dei nye Layla-lakkane

Layla Hologram er blant dei aller beste holografiske lakkane eg har prøvd. Eg har ei saleg blanding av holografiske lakkar: Layla, MakeUpStore, Hits Speciallita, Depend, A-England, OPI m.fl., men Layla-lakkane er nok dei eg likar best sett under eitt, med tanke på kvalitet, pris og haldbarheit (og lukt!). Dei er, som sagt, veldig holografiske, både i sol, innelys og skugge.

Eg var så heldig at eg fann nokre Layla-lakkar i eit lite parfymeri då eg var i Syden, så då måtte eg kjøpe med meg nokre lakkar. Frå før av hadde eg Flash Black, Misty Blush og Coffee Love, og no har eg også Mercury Twilight, Coral Glam og Ultraviolet, i tillegg til eit ekstra eksemplar av både Coffee Love og Flash Black. Eg skulle gjerne ha ein ekstra av Misty Blush også, han er nydeleg vakker, men dei hadde han dessverre ikkje inne. Eg må vel ty til Ninjapolish igjen...

Så her er den lille Layla-samlinga mi:

 Fv. Mercury Twilight, Coral Glam, Ultra Violet, Flash Black, Misty Blush og Coffee Love

Er det nokre av dei de har lyst til å sjå først? Det er sol (sic) i Bergen om dagen, så det er berre å nytte sjansen til å prøve dei for best mogleg utbytte av holoeffekten.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------