onsdag 31. oktober 2012

To nye Depend-lakkar

 Depend #091 og #324
Eg var innom Sundt (i Bergen) på tysdag for å finne den indigoblå lakken Depend #324, og i same slengen plukka eg med meg ein skikkeleg julete, raud skimmerlakk, Depend #091. Cubus har nemleg alltid 2 for 39,- på Depend, og eg føler eg må benytte meg av tilbodet kvar gong. Sjølv om eg ikkje er kjempebegeistra for dei små flaskene, er eg stort sett nøgd med kvaliteten på lakkane. Dessutan liker eg dei smale penslane dei har.

Neglebilete kjem nok etter kvart, foreløpig får de nøye dykk med dette eine.


I bought two new nail varnishes from Depend on tuesday, #091 (the red one) and #324 (the blue one). I cannot wait to try them on! I do like Depend's varnishes, even though their bottles are tiny.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------