lørdag 6. oktober 2012

German-icure by OPI vs. Every month is Octoberfest


Å, eg elskar både German-icure by OPI og Every month is Octoberfest, og det er ikkje lett å bestemme seg for kven av dei eg liker best. Dei ser veldig like ut i flaska, og då eg fekk dei i posten trudde eg at eg hadde fått to like lakkar, sjølv om dei hadde ulike namn. For dei som ikkje veit det, så har det vært mykje surr med namna på desse to etter at eindel svenske bloggarar fekk tilsendt kolleksjonen kor desse to var feilmerka. Eg ville ha begge to, så for meg var det ikkje eit problem, men for dei som hadde bestilt ein av dei etter bloggaranes bilete av dei, var det jo veldig keisamt.

Så for å oppklare ein gong for alle:
Every month is Octoberfest ser mørkelilla ut, og har mørk indigofarga base med raudt skimmer.
German-icure by OPI ser djupraud ut, og har ein mørk brunraud base med raudt skimmer



Eg har tatt bilete av lakkpinnane mine ved siden av kvarandre, så de ser skilnaden på dei to ganske godt. Om de ser nøye etter nederst på lakken, ser de at basen i EMIO er indigo, medan GbO har brun base. På neglane har eg for øvrig German-icure by OPI. Kven av dei to synast de er finast? Eller kanskje de også treng begge?

PS: Eg har prøvd Every month is Octoberfest også, men bileta blei så dårlege at eg må gjera det om att. Eg hadde tenkt til å vente til det blei sol, men slik som vêret i Bergen er no om dagen, må eg nok vente til våren. Eg forsøker likevel igjen til veka.


Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------