onsdag 13. februar 2013

Depend - 324, og ei samanlikning med Barry M Indigo

Depend #324, han er eigentleg pittelitt meir indigo enn han ser ut på bilete
For lenge sia viste eg fram den nye Depend #324-lakken min, men eg har aldri fått vist korleis han såg ut på neglane. No har eg fått tatt nokre bilete, dog av litt varierande kvalitet, men eg tenkte det var greit å vise dei fram her på bloggen likevel.

Depend #324 er altså ein dus, lys indigofarga kremlakk. Han er gråare og lysare enn til dømes Barry M Indigo (sjå det nederste bilete), men mykje lettare å legge. Bildet rett nedanfor viser fargen best, men han var vanskeleg å fotografere riktig. På ringefingeren har eg for øvrig brukt ein av favorittane mine, H&M Wawawoom

På bileta har eg brukt 2 lag av #324, og då dekker han heilt fint. Flaska er lita og kjem sikker til å bli brukt raskt opp, så eg tenkte å kjøpe meg ein eller to å ha i bakhand. På Cubus sel dei Depend-lakkar for 39 kr for to stykk (5 ml).

Depend #324, a soft indigo blue creme varnish I bought some time ago, but never got to show you, untill now.

Dårleg bilete, men korrekt fargegjevnad

Barry M Indigo og Depend #324

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------