mandag 11. februar 2013

Nye lakkar frå Nailsupplies!

Eg fekk nett ei pakke i posten nå med åtte nye lakkar frå Nailsupplies.us - hurra! Eg bestilte 27. januar, så dei kom ganske raskt (eg fekk hentelappen for nokre dagar sia.).


Lakkane eg kjøpte er (frå venstre): CG Awaken, OPI Natural nail strengthener (eg leiter framleis etter den perfekte negleforsterkaren), Misa I will Survive, CG Glitz'n'Pieces (som er ein feilbestilling, eg trudde eg bestilte den rosa Razzle me, dazzle me, men eg har visst klikka feil) CG Below deck, CG Up all night, Amore Park side krom og CG Wagon trail (som har lekki ut i posten, hulk!)

Om det er nokre de vil sjå først, så er det berre å legge att ein kommentar.

Horray - my new varnishes from Nailsupplies.us jist arrived. From left: CG Awaken, OPI Natural nail strengthener , Misa I will Survive, CG Glitz'n'Pieces, CG Below deck, CG Up all night, Amore Park side krom and CG Wagon trail.   

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------