lørdag 2. februar 2013

Mintsjokoladeis-negler (eller forsøk på Illamasqua-kopi)




Etter å ha sett nokre promobilete frå Illamasquas nye lakk-kolleksjon Imperfection (eller I'm perfection ?), og etter å ha sett lekre swatcher hos Flutter and Sparkle, fekk eg skikkeleg lyst på prikkete negler. Eg tok fram ein turkis H&M Hello Kitty-lakk, og Nubar Black polka dots og satte i gong med å etterlikne Illamasqua Fragile, den blå-turkise av dei.

Eg brukte to lag H&M Turquoise og eitt lag Nubar Black polka dots, med overlakk på toppen. Eg burde definitivt hatt meir av det heksagonale, svarte glitteret, men det var vanskeleg å få fiska det opp av flaska. Det endte opp med at eg fekk eit kjempetjukt lag, som aldri tørka,  på fleire av neglane. Det gjekk sjølvsagt ikkje bra, eg dunka borti ringefingeren og fekk eit stort, bart felt på neglen, men då orka eg ikkje byrje på nytt.

Eg prøvde å legge eit lag av H&M Turquoise på toppen etter Nubar-lakken for å etterlikne Illamasqua-lakkane, men han var altfor opak, så eg blei nødt til å ta glitteret øverst. Jaja, det blei som det blei. Illamasqua sine lakkar minner meg om eggeskal, men på meg blei det meir mintsjokoladeis-aktig. Kanskje det seier noko om mine preferanser, for eg er i alle fall veldig glad i mint-is. Kva synast de?

I tried to copy Illamasqua Fragile from their new Imperfection collection. I did not achieve the egg shell-effect I was looking for, but I am happy with the "after eight ice cream" look I ended up with.


H&M Turquoise og Nubar Black polka dots

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------