søndag 24. februar 2013

Layla - Ultra Violet


Layla Ultra Violet, med blitz

Uff, i sommar klemstra ein finger i ei dør, og no har "endeleg" neglen detti av. Med ein veldig kort negl synast eg ikkje det er pent å ha resten av neglane lange, så eg har måtte klippe neglane mine heilt ned. Så no blir det mykje lyse fargar framover, for eg synast ikkje det er så fint med mørka lakkar når fingertuppene er synleg utanfor neglen.

Her er i alle fall Layla Ultra Violet, ein lyslilla lineær holografisk lakk. Han er superholografisk, blant dei mest holografiske lakkane eg har - heilt fantastisk vakkert. Lakken legg seg fint over MUS Aquafix, men skjoldete over vanleg underlakk, så eg bruker alltid Aquafix under slike tettpakka holografiske lakkar. Ultra Violet dekker heilt med tre lag, men eg liker at han ikkje er heilt opak, så eg brukte berre to lag på bileta.

Dette er ein farge som eg var litt skeptisk til då eg kjøpte han, men eg er mykje meir komfortabel med fargen enn eg frykta. Faktisk kjem eg nok til å bruke han titt og ofte når sola no kjem tilbake utover våren.

Layla Ultra Violet, a linear holographic lilac varnish. It's easy to apply when using Aquabase, and I have used two coats on the pictures. A pretty varnish, even though the colour is a bit outside my comfort-zone.



Layla Ultra Violet, i innelys

2 kommentarer :

  1. Visst är den fin! Jag älskar mina Laylor! Så fina regnbågar!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, Layla-lakkane har virkeleg flotte regnboger. Og Ultra Violet har blitt ein uventa favoritt.

      Slett

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------