mandag 25. februar 2013

Rival de Loop - 51


I dag har eg på ein lakk frå eit tysk billigmerke. Eg har kjøpt Rival de Loop på Rossmann, men trur også dei sel merket på Bata (begge tilsvarer den norske Vita).



Rival de Loop #51 er ein lys, gråbeige lakk med gyllent mikroskimmer. Skimmeret gjer at han ser nesten gusjebrun ut i sola, men i skuggen ser han meir lys taupe-farga ut. Han er litt styggpen, men eg liker han godt likevel. På mange måter minner han om Depend #312 som har grønt skimmer og litt større skimmerpartiklar, ikkje gullskimmer som RdL-lakken. Han er visstnok også veldig lik China Glaze Fast track frå Hunger Games-kolleksjonen, men den har eg ikkje, så eg får ikkje samanlikna dei.

Rival de Loop #51 is a light taupe with golden microskimmer. It's not pretty pretty, but I like it. 

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------